Sprzedaż, dostarczenie, zainstalowanie, przeprowadzenie kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej oraz podłączenie do systemu Bank Krwi 4 sztuk automatycznych pras do preparatyki składników krwi w RCKiK Olsztyn. (NA-26/8-P8)
~~Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
10-255 Olsztyn ul .Malborska 2
NA-26/8 Olsztyn 22.06.2018r.
P-8
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTEPOWANIA
1. Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa 10-255 Olsztyn ul. Malborska 2.
2. Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: na: Sprzedaż, dostarczenie, zainstalowanie, przeprowadzenie kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej oraz podłączenie do systemu Bank Krwi 4 sztuk automatycznych pras do preparatyki składników krwi w RCKiK Olsztyn. Prasy mają być fabrycznie nowe rok produkcji IV kw 2017 lub nowsze.
3. Dane o ofertach
a) liczba złożonych ofert: 1
Oferta nr 1:
Fresenius Kabi Polska Sp.z.o.o. 02-305 Warszawa Al.Jerozolimskie 134
4. Liczba ofert odrzuconych lub nierozpatrzonych z powodu wykluczenia oferty: 0
5 Przyznana punktacja .
Numer oferty Nazwa firmy cena Okres gwarancji Jakość
1 Fresenius Kabi Polska Sp.z.o.o. 02-305 Warszawa Al. Jerozolimskie 134 70 pkt 10 pkt 16 pkt
5. Uzasadnienie dokonanego wyboru: Wybrano ofertę nr 1 gdyż była to jedyna oferta w postępowaniu, spełnia wymagania określone w SIWZ i nie podlega odrzuceniu.
Dyrektor RCKiK lek. Grażyna Kula
Specjalista Transfuzjologii Klinicznej
~~Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
10-255 Olsztyn ul. Malborska 2
NA-26/8 Olsztyn 14.06.2018r.
P- 8
Informacja z otwarcia ofert na podstawie art.86 ust.5 ustawy Pzp
Dotyczy: zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Sprzedaż, dostarczenie, zainstalowanie, przeprowadzenie kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej oraz podłączenie do systemu Bank Krwi 4 sztuk automatycznych pras do preparatyki składników krwi w RCKiK Olsztyn. Prasy mają być fabrycznie nowe rok produkcji IV kw 2017 lub nowsze.
Data otwarcia ofert 14.06.2018r.
Regionalne Centrum Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa 10-255 Olsztyn ul. Malborska 2, informuje że zgodnie z art.86 ust.5 ustawy Pzp przedstawia informacje:
1.Kwota, jaką zamierza Zamawiający przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 300 000,00
2.Firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty
Numer oferty Nazwa firmy cena Okres gwarancji Jakość
1 Fresenius Kabi Polska Sp.z.o.o. 02-305 Warszawa Al. Jerozolimskie 134 293 600,80 zł. netto 36 miesięcy 16 pkt
3.Termin wykonania zamówienia: do 2 miesięcy od podpisania umowy .
4. Termin płatności za sprzęt – 30 dni od dnia zakończenia pozytywnej kwalifikacji Zespołu ds. Kwalifikacji Zamawiającego.
Specjalista
ds. zamówień publicznych
mgr Łucja Fydrych
~~Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Olsztyn 12.06.2018r.
Krwiolecznictwa
10-255 Olsztyn
Ul. Malborska 2
NA--26/8
P-8
Odpowiedzi na zapytania od oferentów
W związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym na Sprzedaż, dostarczenie, zainstalowanie, przeprowadzenie kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej oraz podłączenie do systemu Bank Krwi 4 sztuk automatycznych pras do preparatyki składników krwi w RCKiK Olsztyn. Prasy mają być fabrycznie nowe rok produkcji IV kw 2017 lub nowsze. Zamawiający otrzymał zapytania od oferentów na które odpowiada:
Pytanie 1: Dotyczy SIWZ, pkt. IV. Warunki udziału w postępowaniu, ppkt. 1.2.3 zdolności technicznej lub zawodowej
Czy Zamawiający uzna jako spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej przedstawienie jednego poświadczenia realizacji zamówienia polegającego na dostawie pras do rozdziału krwi w ramach umowy dzierżawy o łącznej wartości brutto 860 892,79 PLN, z czego dotychczasowa wartość za czynsz dzierżawy wyniosła 412 015,58 PLN brutto?
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ
Pytanie 2: Dotyczy zał. nr 1 do SIWZ, Prasa do automatycznej preparatyki krwi – parametry wymagane, pkt. 11
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie urządzenia umożliwiającego jedynie wizualizację codziennych raportów z kalibracji wag na ekranie urządzenia? W przypadku gdyby waga była niesprawna/rozkalibrowana, urządzenie wyświetli komunikat i poprosi o ponowną kalibrację. Rozwiązanie takie gwarantuje że prasa będzie pracowała tylko przy poprawnie działających wagach, a więc nie ma potrzeby generowania i drukowania raportów z programu codziennej kontroli wag.
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ
Pytanie 3: Dotyczy SIWZ, pkt. 2. Opis przedmiotu zamówienia, ppkt. b) Termin dostawy urządzenia
Zamawiający wymaga terminu dostawy urządzenia, przeprowadzenia kwalifikacji instalacyjnej, operacyjnej i procesowej, określając, że nie może być dłuższy niż do 2 miesięcy.
Czy Zamawiający zaakceptuje dostawę i instalację, wraz z kwalifikacjami instalacyjną, operacyjną i procesową w ciągu 3 miesięcy od podpisania umowy?
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ
Pytanie 4: Dotyczy SIWZ, pkt. XII. Opis sposobu obliczenia ceny, ppkt. 5 Opis kryteriów oceny d) jakość
Prosimy o rozważenie modyfikacji sposobu oceny jakościowej punktów 3 oraz 4 w załączonej tabeli z oceną jakościową, tak by zapewnić równe szanse/konkurencyjność dla wszystkich potencjalnych wykonawców.
Aktualnie:
3. Dodawanie roztworu wzbogacającego do KKCz w trybie automatycznym (kontrolowane, nie grawitacyjnie). Tak 4
Nie 0
proponujemy zmianę tego zapisu na następujący:
3. Dodawanie roztworu wzbogacającego do KKCz w trybie automatycznym, kontrolowane przez urządzenie. Tak 4
Nie 0
Aktualnie:
4. Wszystkie głowice posiadają funkcje zgrzewania drenów oraz są wyposażone w czujniki optyczne. Tak 4
Nie 0
proponujemy zmianę tego zapisu na następujący:
4. Wszystkie głowice posiadają funkcje zgrzewania drenów oraz są wyposażone w czujniki.
Urządzenie posiada min. 5 głowic z funkcją zgrzewania oraz są wyposażone w czujniki. Tak 4
Nie 0
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ
RCKiK informuje, że w związku z udzielonymi odpowiedziami Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert , co jest zgodne z art.38 ust.6 Pzp.
Niniejsze odpowiedzi zostaną doręczone Wykonawcom którzy pobrali SIWZ oraz zostaną umieszczone na stronie internetowej www. bip.rckikol.pl
Dyrektor RCKiK
Lek. Grażyna Kula
Specjalista Transfuzjologii Klinicznej
~~Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Olsztyn 11.06.2018r.
Krwiolecznictwa
10-255 Olsztyn
Ul. Malborska 2
NA--26/8
P-8
Odpowiedzi na zapytania od oferentów
W związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym na Sprzedaż, dostarczenie, zainstalowanie, przeprowadzenie kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej oraz podłączenie do systemu Bank Krwi 4 sztuk automatycznych pras do preparatyki składników krwi w RCKiK Olsztyn. Prasy mają być fabrycznie nowe rok produkcji IV kw 2017 lub nowsze. Zamawiający otrzymał zapytania od oferentów na które odpowiada:
dot. parametrów wymaganych: pkt 11, 22
Czy Zamawiający dopuści urządzenie, które nie daje możliwości generowania raportów z kalibracji wag i ich drukowania?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza.
Czy Zamawiający zaakceptuje prasę, która nie umożliwia użytkownikowi samodzielnego tworzenia lub dostosowywania programów separacji bez ingerencji serwisu? Użytkownik ma możliwość wyboru programu spośród kilkudziesięciu programów już wprowadzonych.
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza.
Wniosek nr 1
Mając na względzie regulacje Rozdziału 2 siwz, stanowiące że w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: „nieodpłatnego zainstalowania, konfiguracji z wyposażeniem (1 komputer, 4 czytniki, 1 drukarka), uruchomienia, wykonania mapowania, sprawdzenia i walidacji urządzeń, oraz pełnego, bezpłatnego przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi (wraz ze sporządzeniem protokołu i raportu serwisowego z wykonanych czynności)”, zwracamy się z prośbą o wykreślenie wymagania wykonania mapowania, ponieważ czynność ta nie ma zastosowania w przypadku pras do automatycznej preparatyki krwi, bądź alternatywnie o podanie wytycznych w jaki sposób mapowanie to miałoby zostać przeprowadzone.
Odpowiedź: Zamawiający wykreśla z SIWZ wyraz „ mapowania”
Wniosek nr 2:
Mając na uwadze regulacje Działu IV pkt. 1.2.3 tiret pierwsze (Warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej), stanowiące, że: „Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże doświadczenie rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swym rodzajem i wartością Zamawiający uzna dostawę (wraz z montażem i uruchomieniem) pras o wartości brutto, co najmniej 150 000,00 zł (słownie pięćset tysięcy złotych) w podmiocie leczniczym”, oraz mając na względzie art. 22 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), a także fakt, że przedmiotem postępowania, jest sprzedaż, dostarczenie, zainstalowanie, przeprowadzenie kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej oraz podłączenie do systemu Bank Krwi 4 sztuk automatycznych pras do preparatyki składników krwi w RCKiK Olsztyn, czy spełnieniem powołanego warunku, będzie: należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej 2 zamówień odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swym rodzajem i wartością Zamawiający uzna dostawę (wraz z montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem, przeprowadzeniem kwalifikacji instalacyjnej oraz podłączenie do systemu Bank Krwi), pras o wartości brutto, co najmniej 150 000,00 zł (słownie pięćset tysięcy złotych) w podmiocie leczniczym”?
Odpowiedź: Tak. Spełnieniem, będzie powołany w/w warunek.
Wniosek nr 3
Mając na uwadze fakt, że Zamawiający w Rozdziale XII pkt. 5 siwz wskazał sposób oceny ofert w zakresie kryterium „długość okresu gwarancji” według wzoru:
c= (okres gwarancji badanej oferty)/(najdłuższy okres gwarancji w ocenianej ofercie) x 100 x 10%,
oraz jednocześnie w treści Załącznika nr 2 do siwz, zawarł regulację że:
„…Wyjaśnienie: podać odpowiednio do 24 miesięcy – 0 pkt, od 36 miesięcy i powyżej - 10 pkt.”
to w jaki sposób Zamawiający dokona oceny ofert według wzoru wskazanego w Rozdziale XII pkt. 5 siwz, gdzie zakreślone zostało minimum i maksimum okresu gwarancji?
Odpowiedź: Zamawiający dokona oceny ofert według Załącznika nr 2 do SIWZ
Pytania do zał. Nr 1 do SIWZ- PRASA DO AUTOMATYCZNEJ PREPARATYKI KRWI - PARAMETRY WYMAGANE:
Pytanie nr 1, dotyczy pkt. Nr 8
Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie prasy, wyposażonej w 6 głowic, w tym 4 głowice zgrzewające, umożliwiające wykonywanie zgrzewów w trybie automatycznym i ręcznym.
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ
Pytanie nr 2, dotyczy pkt. Nr 15
Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie prasy, która nie posiada uchwytu
do filtrów in-line.
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ
Pytanie nr 3, dotyczy pkt. Nr 21
Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie prasy, wyposażonej w trwałą pamięć, umożliwiającą przechowanie danych z min. 300 ostatnich procedur rozdziału krwi w przypadku braku komunikacji z komputerem.
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza prasy wyposażone w trwałą pamięć, umożliwiającą przechowanie danych z min. 300 ostatnich procedur rozdziału krwi w przypadku braku komunikacji z komputerem.
Pytanie nr 4, dotyczy pkt. Nr 22
Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie prasy, która posiada możliwość wprowadzenia minimum 18 programów separacji, które nie ulegną utracie po odłączeniu urządzenia od źródła zasilania.
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza prasy, które posiadają możliwość wprowadzenia minimum 18 programów separacji, które nie ulegną utracie po odłączeniu urządzenia od źródła zasilania.
Pytanie nr 5, dotyczy pkt. Nr 35, opis przedmiotu zamówienia część 2
Uprzejmie proszę o potwierdzenie, iż przeprowadzenie kwalifikacji procesowej będzie wykonane przez Zamawiającego, natomiast pracownik Wykonawcy będzie obecny podczas wykonania kwalifikacji jako wsparcie merytoryczne w zakresie oferowanego urządzenia?
Odpowiedź: Zamawiający wyrazi zgodę
Pytanie nr 6, dotyczy pkt. 1.2.3 SIWZ, Warunki udziału w postępowaniu
Czy Zamawiający wyrazi zgodę aby w celu wykazania spełniania warunku d/t zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca wykazał się realizacją dostaw polegających na dostawie urządzeń będących wyrobami medycznymi lub też użyczenia/najmy urządzeń wraz z dostawą zestawów. Dostawy te były wykonywane w centrach krwiodawstwa na terenie Polski oraz w publicznych jednostkach służby zdrowia (Szpitale).
Odpowiedź: Zamawiający wyrazi zgodę.
RCKiK informuje, że w związku z udzielonymi odpowiedziami Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert , co jest zgodne z art.38 ust.6 Pzp.
Niniejsze odpowiedzi zostaną doręczone Wykonawcom którzy pobrali SIWZ oraz zostaną umieszczone na stronie internetowej www. bip.rckikol.pl
Dyrektor RCKiK
Lek. Grażyna Kula
Specjalista Transfuzjologii Klinicznej
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa: Sprzedaż, dostarczenie, zainstalowanie, przeprowadzenie kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej oraz podłączenie do systemu Bank Krwi 4 sztuk automatycznych pras do preparatyki składników krwi w RCKiK Olsztyn. Prasy mają być fabrycznie nowe rok produkcji IV kw 2017 lub nowsze.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, krajowy numer identyfikacyjny 29163500000, ul. ul. Malborska 2 , 10255 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 5260156, 5263060, e-mail l.fydrych@rckikol.pl, faks 895 265 755.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SP ZOZ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.rckikol.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
RCKiK Olsztyn ul. Malborska 2
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż, dostarczenie, zainstalowanie, przeprowadzenie kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej oraz podłączenie do systemu Bank Krwi 4 sztuk automatycznych pras do preparatyki składników krwi w RCKiK Olsztyn. Prasy mają być fabrycznie nowe rok produkcji IV kw 2017 lub nowsze.
Numer referencyjny: NA-26/8 P-8
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sprzedaż, dostarczenie, zainstalowanie, przeprowadzenie kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej oraz podłączenie do systemu Bank Krwi 4 sztuk automatycznych pras do preparatyki składników krwi w RCKiK Olsztyn. Prasy mają być fabrycznie nowe rok produkcji IV kw 2017 lub nowsze.
II.5) Główny kod CPV: 33100000-0
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 2 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zapisane w SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże doświadczenie rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swym rodzajem i wartością Zamawiający uzna dostawę (wraz z montażem i uruchomieniem) pras o wartości brutto, co najmniej 150 000,00 zł (słownie pięćset tysięcy złotych) w podmiocie leczniczym.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie zawarte w SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie zawarte w SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 70,00 |
jakość | 20,00 |
długośc okresu gwarancji | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
/rckikol/pliki/files/SIWZnaprasy2018r.docx
Publikacja dnia: 04.06.2018