BIP.gov.pl

dzierżawa 2 separatorów komórkowych do poboru koncentratu krwinek płytkowych ( KKP ) i dostawa zestawów (nr NA-26/10 P-10)

Podlega Ustawie
koniec: 16.07.2018, 10:00, rozstrzygnięcie: 16.07.2018, 11:00 (rozstrzygnięty)

~~Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
10-255 Olsztyn ul. Malborska 2
NA-26/10                                                                                   Olsztyn 17.07.2018r.
P- 10


Ogłoszenie wyniku postępowania 

1. Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i  Krwiolecznictwa  10-255 Olsztyn ul. Malborska  2.

2. Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: a/ dzierżawa 2 separatorów komórkowych  do poboru koncentratu krwinek płytkowych ( KKP ) lub  ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych  ( UKKP)  w płynie wzbogacającym  z możliwością jednoczesnego pobrania osocza i/ lub koncentratu krwinek czerwonych ( KKCz) z możliwością zawieszania KKCz w płynie wzbogacającym wraz z podłączeniem do systemu Bank Krwi,
b/ sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawów jednorazowych do poboru  ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych  ( UKKP)  lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP)  w płynie wzbogacającym  z możliwością jednoczesnego pobrania osocza i/ lub koncentratu krwinek czerwonych ( KKCz) z możliwością zawieszania KKCz w płynie wzbogacającym wraz z niezbędnymi do wykonania w/w płynami  w ilości 1320 sztuk.
 

3. Dane o ofertach
a) liczba złożonych ofert: 1

4. Liczba odrzuconych ofert: 0

5. Przyznana punktacja

Numer oferty Nazwa firmy Kryterium cena 100%
 1 Termo BCT Polska Sp.z.o.o. 40-241 Katowice ul. Hutnicza 14 100 pkt
                                                        

6. Uzasadnienie dokonanego wyboru: Wybrano ofertę nr 1 gdyż jest to jedyna oferta złożona w postępowaniu, spełnia wymagania określone w SIWZ i nie podlega odrzuceniu.

 

 


   Dyrektor RCKiK
lek. Grażyna Kula 
Specjalista Transfuzjologii Klinicznej

 

~~Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
10-255 Olsztyn ul. Malborska 2
NA-26/10                                                                                     Olsztyn 16.07.2018r.
P- 10

 

Informacja z otwarcia ofert na podstawie art.86 ust.5 ustawy Pzp

Dotyczy: zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: a/ dzierżawa 2 separatorów komórkowych  do poboru koncentratu krwinek płytkowych ( KKP ) lub  ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych  ( UKKP)  w płynie wzbogacającym  z możliwością jednoczesnego pobrania osocza i/ lub koncentratu krwinek czerwonych ( KKCz) z możliwością zawieszania KKCz w płynie wzbogacającym wraz z podłączeniem do systemu Bank Krwi,
b/ sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawów jednorazowych do poboru  ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych  ( UKKP)  lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP)  w płynie wzbogacającym  z możliwością jednoczesnego pobrania osocza i/ lub koncentratu krwinek czerwonych ( KKCz) z możliwością zawieszania KKCz w płynie wzbogacającym wraz z niezbędnymi do wykonania w/w płynami  w ilości 1320 sztuk.
Data otwarcia ofert  16.07.2018r.
Regionalne Centrum Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa 10-255 Olsztyn ul. Malborska 2, informuje że zgodnie z art.86 ust.5 ustawy Pzp przedstawia informacje:
1.Kwota, jaką zamierza Zamawiający przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:  620 000,00 zł. netto
2.Firm oraz  adresów wykonawców, którzy złożyli oferty

Numer oferty Nazwa firmy cena netto
 1 Terumo BCT Sp.z.o.o. 40-241 Katowice ul. Hutnicza 14 620 160,00


3.Termin wykonania zamówienia: okres 36  miesięcy od podpisania umowy,
, warunki płatności- 30 dni od daty otrzymania faktury.

 

Specjalista
ds. zamówień publicznych
                                                                                                                                            mgr Łucja Fydrych

 

~~

~~

NA-26/10 P-10
                                                                                         Olsztyn 12.07.2018r.

 


Odpowiedzi na zapytania do SIWZ

         W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: a/ dzierżawa 2 separatorów komórkowych  do poboru koncentratu krwinek płytkowych ( KKP ) lub  ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych  ( UKKP)  w płynie wzbogacającym  z możliwością jednoczesnego pobrania osocza i/ lub koncentratu krwinek czerwonych ( KKCz) z możliwością zawieszania KKCz w płynie wzbogacającym wraz z podłączeniem do systemu Bank Krwi,
b/ sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawów jednorazowych do poboru  ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych  ( UKKP)  lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP)  w płynie wzbogacającym  z możliwością jednoczesnego pobrania osocza i/ lub koncentratu krwinek czerwonych ( KKCz) z możliwością zawieszania KKCz w płynie wzbogacającym wraz z niezbędnymi do wykonania w/w płynami  w ilości 1320 sztuk.
Zamawiający otrzymał zapytania na które odpowiada.

Dotyczy:  Załącznik nr 1 „Specyfikacja separatora komórkowego do poboru koncentratu krwinek płytkowych (KKP) lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) w płynie wzbogacającym z możliwością jednoczesnego pobrania osocza i/lub koncentratu krwinek czerwonych (KKCz) z możliwością zawieszania KKCz w płynie wzbogacającym”
Pytanie nr 1
Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie do postępowania separatorów komórkowych wyprodukowanych w 2015 roku, na których wykonywane były procedury aferezy w RCKiK w Olsztynie, natomiast w trakcie trwania kontraktu Wykonawca wymieni zaoferowane urządzenia na urządzenia w najnowszej wersji oprogramowania, które to  planuje wprowadzić na początku 2019 roku, nie później jednak niż do końca 2019 roku. Urządzenia z roku 2015, które chcemy zaoferować, były regularnie serwisowane oraz wykonywane były zalecane przez producenta przeglądy,  Dodatkowo urządzenia będą objęte pełną ochroną gwarancyjne w całym okresie obowiązywania umowy, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w pkt. nr 33.
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Olsztynie informuje, że udzielone odpowiedzi obowiązują stosownie do całej SIWZ i stanowią jej załącznik. W wyniku udzielonych odpowiedzi Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert.
Niniejsze odpowiedzi zostaną doręczone Wykonawcom, którzy pobrali SIWZ oraz zostaną umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.rckikol.pl

 

 

 

 

 

 

 

NA-26/10 P-10
                                                                                         Olsztyn 11.07.2018r.

 


Odpowiedzi na zapytania do SIWZ

         W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: a/ dzierżawa 2 separatorów komórkowych  do poboru koncentratu krwinek płytkowych ( KKP ) lub  ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych  ( UKKP)  w płynie wzbogacającym  z możliwością jednoczesnego pobrania osocza i/ lub koncentratu krwinek czerwonych ( KKCz) z możliwością zawieszania KKCz w płynie wzbogacającym wraz z podłączeniem do systemu Bank Krwi,
b/ sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawów jednorazowych do poboru  ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych  ( UKKP)  lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP)  w płynie wzbogacającym  z możliwością jednoczesnego pobrania osocza i/ lub koncentratu krwinek czerwonych ( KKCz) z możliwością zawieszania KKCz w płynie wzbogacającym wraz z niezbędnymi do wykonania w/w płynami  w ilości 1320 sztuk.
Zamawiający otrzymał zapytania na które odpowiada.

Dotyczy:  Załącznik nr 1 „Specyfikacja separatora komórkowego do poboru koncentratu krwinek płytkowych (KKP) lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) w płynie wzbogacającym z możliwością jednoczesnego pobrania osocza i/lub koncentratu krwinek czerwonych (KKCz) z możliwością zawieszania KKCz w płynie wzbogacającym”
Pytanie nr 1 – dotyczy pkt. 1
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie separatorów wyprodukowanych w 2015 roku, w pełni objętych serwisem technicznym producenta, na których wykonywane były procedury aferezy w RCKiK w Olsztynie?
Uzasadnienie: Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie do postępowania separatorów komórkowych wyprodukowanych w 2015 roku, na których wykonywane były procedury aferezy, urządzenia, które chcemy zaoferować, były regularnie serwisowane oraz wykonywane były zalecane przez producenta przeglądy. Dodatkowo urządzenia będą objęte pełną ochroną gwarancyjne w całym okresie użytkowania 36 miesięcy, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w pkt. nr 33.
Odpowiedź:  Zamawiający nie dopuści separatorów wyprodukowanych w 2015r.  
Pytanie nr 2 – dotyczy pkt. 4
Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie do postępowania separatora wirówkowego, pracującego w trybie ciągłego przepływu krwi przez wirówkę, w którym z uwagi na zastosowaną technologię jednoigłową, fazy napływu i zwrotu występują naprzemiennie.
 Technologia opisana powyżej jest łagodna dla dawcy i pozwala dzięki nowoczesnym systemom pomiarów i regulacji na optymalny przebieg i najkrótszy czas procedury bez ograniczenia jej wydajności i jakości.
Odpowiedź: Tak. Zamawiający dopuszcza.
Zadanie nr 3 – dotyczy pkt. 9
Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie separatora komórkowego, który nie posiada automatycznego optycznego systemu kontroli separacji, wyposażonego w system analizy obrazu o wysokiej rozdzielczości, monitorujący, interpretujący i automatycznie regulujący stanem separacji, gdyż chcemy zaoferować najnowocześniejszy system separacji wyposażony w inny, w pełni efektywny system kontroli separacji.
Odpowiedź: Tak.
Pytanie nr 4 – dotyczy pkt. 15
Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie separatora komórkowego, w którym funkcjonalność opisana w punkcie nr 15, tj. dostęp do co najmniej 100 ostatnich protokołów przeprowadzonych procedur realizowana jest poprzez, specjalne oprogramowanie, zainstalowane na dedykowanym do tego celu komputerze i pozwalające na dostęp do wszystkich wykonanych na separatorach procedur. Rozwiązanie takie pozwala na bezpieczne i rozszerzone korzystanie z danych bez ingerencji w pracę separatora.
Odpowiedź: Tak. Zamawiający dopuszcza.
Pytanie nr 5 – dotyczy pkt. 16
Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie separatora komórkowego, do którego można podłączyć drukarkę poprzez dedykowany do separatora komputer z oprogramowaniem, dostarczony wraz z separatorami. Takie rozwiązanie rozdziela system drukowania od separatora dzięki czemu możliwa jest organizacja stanowisk pracy dla kontroli procesów, drukowania rozdzielnie od stanowiska pobierania.
Odpowiedź: Tak.
Pytanie nr 6 – dotyczy pkt. 21
Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie separatora komórkowego, który nie posiada detektora obecności płynu zastępczego, chcemy zaoferować wiodący na rynku i najnowocześniejszy system aferezy, który jednak nie jest obecnie wyposażony z detektor obecności płynu zastępczego, urządzenie, które chcemy zaoferować, nie wymaga podania płynu zastępczego podczas trwania procedury, z uwagi na fakt, iż zarządzanie objętością pozaustrojową krwi jest realizowane w bezpieczny sposób - nie jest zalecane podanie roztworu płynu zastępczego, przez to nie posiada ono detektora płynu zastępczego.
Odpowiedź: Tak.
Pytanie nr 7 – dotyczy pkt. 23
Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie separatora komórkowego, który posiada komory kroplowe antykoagulantu i soli, natomiast nie posiada komory kroplowej dla płynu zastępczego, gdyż urządzenie, które chcemy zaoferować  nie wymaga podania płynu zastępczego podczas trwania procedury, z uwagi na fakt, iż zarządzanie objętością pozaustrojową krwi jest realizowane w bezpieczny sposób -  nie jest zalecane podanie roztworu płynu zastępczego.
Odpowiedź: Tak.
Pytanie nr 9 – dotyczy pkt. 25
Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie separatora komórkowego, wyposażonego w czytnik kodów kreskowych, umożliwiający wprowadzanie między innymi takich danych jak: nr donacji, identyfikacyjny operatora,  nr serii pojemnika, kod rodzaju pojemnika, numer seryjny separatora, bez możliwości wprowadzenia zebranej objętości, godziny rozpoczęcia donacji, czasu trwania donacji, potwierdzenia numerów donacji odczytanych z probówek podonacyjnych (odczyt  z możliwością konfiguracji w zakresie 4-6 probówek) do pamięci urządzenia.
Czy to możemy pobierać z zapisu procedury?
 Odpowiedź: Tak. Zamawiający dopuszcza.
Pytanie nr 9 – dotyczy pkt. 26
Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie  separatora komórkowego, posiadającego czytnik kodów kreskowych i oprogramowanie, które w aktualnej wersji nie posiada funkcjonalności umożliwiającej odczytanie flag – dodatkowych numerów identyfikujących przeznaczenie probówki z pobraną krwią. Chcemy zoferować najnowocześniejszy system do aferezy z oprogramowaniem, które zostało przetestowane i zapewnia wszelkie funkcje bezpieczeństwa jednak nie jest na obecnym etapie możliwe uruchomienie opisanej w pytaniu funkcji – planowane jest wdrożenie jej w przyszłości.
Odpowiedź: Tak.
Pytanie nr 10 – dotyczy pkt. 27
 Zwracamy się do Zamawiającego o dopuszczenie  separatora komórkowego, który w aktualnej wersji oprogramowania nie posiada funkcjonalności polegającej na blokowaniu błędnie sczytanego numeru donacji. Uzasadnienie: Chcemy zaoferować najnowocześniejszy system do aferezy z oprogramowaniem, które zostało przetestowane i zapewnia wszelkie funkcje bezpieczeństwa jednak nie jest na obecnym etapie możliwe uruchomienie opisanej w pytaniu funkcji gdyż wymagana jest do tego synchronizacja działania z bazą danych zamawiającego. Możliwe będzie dodanie tej funkcji w ciągu kilku najbliższych miesięcy we współpracy z Zamawiającym.
Odpowiedź: Tak.
Dotyczy §1 ust. 5 projektu umowy

Pytanie 11
Co Zamawiający rozumie poprzez zapis: „Wykonawca zobowiązuje się, że przy  każdej dostawie przedmiotu sprzedaży dostarczy protokół potwierdzający spełnienie  wymaganych warunków transportu”.
Odpowiedź:  Zamawiający wymaga dostarczenia warunków transportu wszystkich używanych zestawów, płynów do separatora.
Dotyczy pk. 3 SIWZ Przedmiot  zamówienia

Pytanie 12
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostawę zestawów z okresem gwarancji nie krótszym niż
12 miesięcy od daty dostawy?
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Olsztynie informuje, że udzielone odpowiedzi obowiązują stosownie do całej SIWZ i stanowią jej załącznik. W wyniku udzielonych odpowiedzi Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert.
Niniejsze odpowiedzi zostaną doręczone Wykonawcom, którzy pobrali SIWZ oraz zostaną umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.rckikol.pl

 

Ogłoszenie nr 583771-N-2018 z dnia 2018-07-05 r.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa: dzierżawa 2 separatorów komórkowych do poboru koncentratu krwinek płytkowych ( KKP ) i dostawa zestawów,
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, krajowy numer identyfikacyjny 29163500000, ul. ul. Malborska  2 , 10255   Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 5260156, 5263060, e-mail l.fydrych@rckikol.pl, faks 895 265 755.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rckikol.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SP ZOZ

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.bip.rckikol.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
RCKiK Olsztyn ul. Malborska 2


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dzierżawa 2 separatorów komórkowych do poboru koncentratu krwinek płytkowych ( KKP ) i dostawa zestawów,
Numer referencyjny: NA-26/10 P-10
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: dzierżawa 2 separatorów komórkowych do poboru koncentratu krwinek płytkowych ( KKP ) lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych ( UKKP) w płynie wzbogacającym z możliwością jednoczesnego pobrania osocza i/ lub koncentratu krwinek czerwonych ( KKCz) z możliwością zawieszania KKCz w płynie wzbogacającym wraz z podłączeniem do systemu Bank Krwi, b/ sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawów jednorazowych do poboru ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych ( UKKP) lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) w płynie wzbogacającym z możliwością jednoczesnego pobrania osocza i/ lub koncentratu krwinek czerwonych ( KKCz) z możliwością zawieszania KKCz w płynie wzbogacającym wraz z niezbędnymi do wykonania w/w płynami w ilości 1320 sztuk.

II.5) Główny kod CPV: 33141300-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. deklaracja zgodności CE , 2. dokument potwierdzający zgłoszenie oferowanego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, 3 ulotki, informacje, karty charakterystyki, instrukcje użytkowania w języku polskim, 4 pozytywna opinia Instytutu Hematologii i Transfuzjologii ( IHiT) dla zestawów i separatorów nowo wprowadzonych do obrotu w Polsce.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie
cena 100,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zawarto w projekcie umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

 


/rckikol/pliki/files/SIWZnadzier%C5%BCawe2018.docx

 
 
  do góry strony
wersja do druku
Opublikował: Łucja Fydrych
Publikacja dnia: 05.07.2018, 12:53

Dokument oglądany razy: 1654
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Olsztynie