BIP.gov.pl
To jest wersja archiwalna z dnia: 05.02.2018, zmieniona z powodu:
Zmiana Redaktora

). sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego: odczynników, krwinek wzorcowych, diluentów, płynów, materiałów zużywalnych oraz kontrolnych, do badań w immunologii transfuzjologicznej dawców/donacji/pacjentów przy użyciu analizatorów Te (nr NA-26/12 P-12)

Podlega Ustawie
koniec: 19.07.2018, 10:00, rozstrzygnięcie: 09.07.2018, 11:00 (rozstrzygnięty)

~~Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa 
10-255 Olsztyn ul. Malborska 2
NA-26/12                                                                                        Olsztyn 20.07.2018r.
P-12

 


Ogłoszenie wyniku postępowania 

1. Zamawiający:  Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa 10-255 Olsztyn ul. Malborska 2

2. Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: ) sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego: odczynników,  krwinek wzorcowych, diluentów, płynów,  materiałów zużywalnych oraz kontrolnych, do badań w immunologii transfuzjologicznej  dawców/donacji/pacjentów  przy użyciu analizatorów Techno TwinStation  i linii manualnej ID-System oraz
        2)  dzierżawa w pełni automatycznego analizatora jako uzupełnienie posiadanych analizatorówTechno TwinStation do badań  w technice mikrokart żelowych wraz z podłączeniem analizatora do posiadanego przez Zamawiającego systemu komputerowego.

3. Dane o ofertach
   1) liczba złożonych ofert: 1
 DiaHem AG Diagnostic Products Schlosserstrasse 4 8180 Bülach Szwajcaria

4. Liczba odrzuconych ofert: 0

5. Przyznana punktacja

Numer oferty Nazwa firmy Kryterium cena 100% Łączna punktacja

 1 DiaHem AG Diagnostic Products Schlosserstrasse 4 8180 Bülach Szwajcaria 100 100
                                                        

6. Uzasadnienie dokonanego wyboru: Wybrano ofertę nr 1 gdyż jest to jedyna oferta, spełnia wymagania określone w SIWZ i nie podlega odrzuceniu.

 

   Dyrektor RCKiK
lek. Grażyna Kula 
Specjalista Transfuzjologii Klinicznej

 

~~Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
10-255 Olsztyn ul. Malborska 2
NA-26/12                                                                                              Olsztyn 19.07.2018r.
P- 12

 

Informacja z otwarcia ofert na podstawie art.86 ust.5 ustawy Pzp

Dotyczy: zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: a). sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego: odczynników,  krwinek wzorcowych,   diluentów, płynów, materiałów zużywalnych oraz kontrolnych, do badań w immunologii transfuzjologicznej dawców/donacji/pacjentów  przy użyciu analizatorów Techno TwinStation i linii manualnej ID-System zgodnie z wykazem w zał. nr 1 do SIWZ (tabela nr.1)  oraz
2. )  dzierżawa w pełni automatycznego analizatora jako uzupełnienie posiadanych
 analizatorów Techno TwinStation do badań  w technice mikrokart żelowych wraz z podłączeniem analizatora do posiadanego przez Zamawiającego systemu komputerowego zgodnie z zał. nr 1 ( tabela 2).

Data otwarcia ofert  19.07.2018r.
Regionalne Centrum Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa 10-255 Olsztyn ul. Malborska 2, informuje że zgodnie z art.86 ust.5 ustawy Pzp przedstawia informacje:
1.Kwota, jaką zamierza Zamawiający przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:  270 000,00 zł. netto
2.Firm oraz  adresów wykonawców, którzy złożyli oferty

Numer oferty Nazwa firmy cena
 1 DiaHemDiagnostic Products Al. Słowackiego 64, 30-004 Kraków 247 415,80 zł.netto
268 979,06 zł. brutto


3.Termin wykonania zamówienia: okres 6  miesięcy od podpisania umowy, warunki płatności- 30 dni od daty otrzymania faktury.

 

Specjalista
ds. zamówień publicznych
                                                                                                                                            mgr Łucja Fydrych

 

 

~~

NA-26/12 P-12
                                                                                         Olsztyn 11.07.2018r.

 


Odpowiedzi na zapytania do SIWZ

         W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem 1). sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego: odczynników,  krwinek wzorcowych,   diluentów, płynów, materiałów zużywalnych oraz kontrolnych, do badań w immunologii transfuzjologicznej dawców/donacji/pacjentów  przy użyciu analizatorów Techno TwinStation i linii manualnej ID-System zgodnie z wykazem w zał. nr 1 do SIWZ (tabela nr.1)  oraz
2. )  dzierżawa w pełni automatycznego analizatora jako uzupełnienie posiadanych
 analizatorów Techno TwinStation do badań  w technice mikrokart żelowych wraz z podłączeniem analizatora do posiadanego przez Zamawiającego systemu komputerowego zgodnie z zał. nr 1 ( tabela 2). Zamawiający otrzymał zapytania na które odpowiada.

1. Prosimy o potwierdzenie czy Zamawiający dopuści zaoferowanie w poz. 26 opisu przedmiotu zamówienia końcówek do pipet ID-Tips (nr kat. 009619) przeznaczonych do pracy przy wykorzystaniu linii manualnej ID-System?
Odpowiedź: Tak. Zamawiający dopuści końcówki do pipet ID-Tips (nr kat. 009619) przeznaczonych do pracy przy wykorzystaniu linii manualnej ID-System?
2. Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie w poz. 33 opisu przedmiotu zamówienia, środka przeciwpieniącego Silicone Antifoam (nr kat. Z00047) dedykowanego do oferowanego urządzenia?
Odpowiedź: Tak
3. Czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby termin przydatności w przypadku produktów „DiaClon Anti-M“ (poz. 15) oraz „DiaClon Anti-N” (poz. 16) wynosił minimum 4 miesiące od daty dostawy?
Odpowiedź: Tak. Zamawiający wyraża zgodę.
4. Czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby termin przydatności w przypadku produktu „Anti-k” (poz. 21) wynosił minimum 6 miesiące od daty dostawy?

Odpowiedź: Tak Zamawiający wyraża zgodę.


Zamawiający informuje, że udzielone odpowiedzi obowiązują w całej SIWZ. W związku z powyższym  Zamawiający nie  przedłuża terminu składania ofert.


Niniejsze odpowiedzi zostaną doręczone wykonawcom, którzy pobrali SIWZ oraz zostaną umieszczone na stronie Zamawiającego : www.bip.rckikol.pl

 

 

 

 

 

 

 

Dyrektor RCKiK w Olsztynie
lek. Grażyna Kula
Specjalista Transfuzjologii Klinicznej

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa: sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego: odczynników, krwinek wzorcowych, diluentów, płynów, materiałów zużywalnych oraz kontrolnych, do badań w immunologii transfuzjologicznej dawców/donacji/pacjentów przy użyciu analizatorów Techno TwinStation i linii manualnej ID-System oraz dzierżawaanalizatora
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, krajowy numer identyfikacyjny 29163500000, ul. ul. Malborska  2 , 10255   Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 5260156, 5263060, e-mail l.fydrych@rckikol.pl, faks 895 265 755.
Adres strony internetowej (URL): bip.rckikol.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SP ZOZ

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.rckikol.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
RCKiK Olsztyn ul. Malborska 2


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego: odczynników, krwinek wzorcowych, diluentów, płynów, materiałów zużywalnych oraz kontrolnych, do badań w immunologii transfuzjologicznej dawców/donacji/pacjentów przy użyciu analizatorów Techno TwinStation i linii manualnej ID-System oraz dzierżawaanalizatora
Numer referencyjny: NA-26/12 P-12
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego: odczynników, krwinek wzorcowych, diluentów, płynów, materiałów zużywalnych oraz kontrolnych, do badań w immunologii transfuzjologicznej dawców/donacji/pacjentów przy użyciu analizatorów Techno TwinStation i linii manualnej ID-System zgodnie z wykazem w zał. nr 1 do SIWZ (tabela nr.1) oraz 2. ) dzierżawa w pełni automatycznego analizatora jako uzupełnienie posiadanych analizatorów Techno TwinStation do badań w technice mikrokart żelowych wraz z podłączeniem analizatora do posiadanego przez Zamawiającego systemu komputerowego zgodnie z zał. nr 1 ( tabela 2).

II.5) Główny kod CPV: 33696200-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie, Wykonawca załączy oświadczenie określone w załączniku do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie, Wykonawca załączy oświadczenie określone w załączniku do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie, Wykonawca załączy oświadczenie określone w załączniku do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 




 
       

Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych

 

 

/rckikol/pliki/files/Dzier%C5%BCawaidostawaGrupKrwiKrwiodawc%C3%B3w2018r.docx

 
  do góry strony
wersja do druku
Opublikował: Łucja Fydrych
Publikacja dnia: 09.07.2018, 09:22

Dokument oglądany razy: 1870
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Olsztynie