BIP.gov.pl

Sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wirówek do preparatyki składników krwi- 2 sztuki (nr NA-26/5 P-5)

Nie podlega Ustawie
koniec: 20.03.2018, 10:00, rozstrzygnięcie: nie podano (rozstrzygnięty), kontakt: Łucja Fydrych

~~Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
10-255 Olsztyn ul. Malborska 2
NA-26/5                                                                                                        Olsztyn 29.03.2018
P- 5


Ogłoszenie wyniku postępowania 

1. Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i  Krwiolecznictwa  10-255 Olsztyn ul. Malborska 2.

2. Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: Sprzedaż  i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wirówek do preparatyki składników krwi- 2 sztuki, przeprowadzenia kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej. Urządzenie z oprogramowaniem rejestrującym, archiwizującym i przesyłającym dane z procesu wirowania do programu Bank Krwi obsługiwanego przez RCKiK w Olsztynie. Urządzenia mają być fabrycznie nowe  , nie starsze niż IV kwartał 2017.

3. Dane o ofertach
a) liczba złożonych ofert: 2

4. Liczba odrzuconych ofert: 0

5. Porównanie ofert i przyznana punktacja
Numer oferty Nazwa firmy cena  80% Okres gwarancji 20%
 1 Kendrolab Sp.z.o.o.04-653 Warszawa ul. Ciesielska 18 80 pkt 20 pkt
2 Alab Sp.z.o.o. 00-739 Warszawa ul. Stępińska 22/30 lok 222 79,32pkt
 20 pkt


6. Uzasadnienie dokonanego wyboru: Wybrano ofertę nr 1 gdyż jest to oferta najkorzystniejsza według kryteriów oceny, spełnia wymagania określone w SIWZ i nie podlega odrzuceniu.

 

 

 

 

 

 

Pytania Regionalne Centrum Krwiodawstwa 14.03.2018r. i Krwiolecznictwa 10-255 Olsztyn ul. Malborska 2 NA-26/5 P- 5 Odpowiedź na zapytanie do SIWZ W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wirówek do preparatyki składników krwi- 2 sztuki, przeprowadzenia kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej. Urządzenie z oprogramowaniem rejestrującym, archiwizującym i przesyłającym dane z procesu wirowania do programu Bank Krwi obsługiwanego przez RCKiK w Olsztynie. Urządzenia mają być fabrycznie nowe , nie starsze niż IV kwartał 2017. Zamawiający otrzymał zapytanie na które odpowiada: Dotyczy pkt. 25a 1. Czy Zamawiający wymaga, aby oferent posiadał certyfikat potwierdzający spełnienie określonych wymagań jakościowych w zakresie serwisu (np. zgodnych z normą ISO 9001), wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą? Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Olsztynie informuje, że udzielona odpowiedź obowiązuje stosownie do całej SIWZ i stanowi jej załącznik. W wyniku udzielonej odpowiedzi Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Niniejsza odpowiedź zostanie doręczona Wykonawcom, którzy pobrali SIWZ oraz zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.rckikol.pl Dyrektor RCKiK Lek. Grażyna Kula Specjalista Transfuzjologii Klinicznej Regionalne Centrum Krwiodawstwa 16.03.2018r. i Krwiolecznictwa 10-255 Olsztyn ul. Malborska 2 NA-26/5 P- 5 Odpowiedzi na zapytania do SIWZ W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wirówek do preparatyki składników krwi- 2 sztuki, przeprowadzenia kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej. Urządzenie z oprogramowaniem rejestrującym, archiwizującym i przesyłającym dane z procesu wirowania do programu Bank Krwi obsługiwanego przez RCKiK w Olsztynie. Urządzenia mają być fabrycznie nowe , nie starsze niż IV kwartał 2017. Zamawiający otrzymał zapytania na które odpowiada: Dotyczy opisu przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający wymaga aby maksymalny pobór mocy urządzenia wynosił 5,4 kW. Czy Zamawiający zaakceptuje wirówkę o maksymalnym poborze mocy 9,7 kW? Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody z uwagi na zabezpieczenie w rozdzielni elektrycznej C20A. 2. Zamawiający wymaga aby wymiary maksymalne urządzenia wynosiły (wys. x szer. x gł.) 95 x 80 x 90 cm ± 10%. Czy Zamawiający zaakceptuje wirówkę o wymiarach (wys. x szer. x gł.) 97,3 x 81,3 x 100,5 cm? Z naszej wiedzy wynika że urządzenie o proponowanych przez nas wymiarach można bez problemów zainstalować w siedzibie Zamawiającego. Odpowiedź: Tak, Zamawiający akceptuje wymiary 3. Zamawiający wymaga aby urządzenie było wyposażone w dotykowy wyświetlacz LCD parametrów rzeczywistych/ zadanych (czas wirowania, prędkość obrotowa, temperatura, wartość przyspieszenia i hamowania). Czy Zamawiający zaakceptuje wirówkę wyposażoną w wyświetlacz wszystkich wymaganych powyżej parametrów obsługiwany za pomocą przycisków membranowych? Z punktu widzenia obsługi urządzenia takie rozwiązanie można traktować jako co najmniej równorzędne. Odpowiedź: Tak, Zamawiający akceptuje 4. Zamawiający wymaga aby urządzenie było wyposażone w system podtrzymywania pamięci w przypadku zaniku zasilania. Czy Zamawiający zaakceptuje wirówkę wyposażoną w system podtrzymywania pamięci wprowadzonych programów wirowania w przypadku braku zasilania? Odpowiedź: Nie. Zamawiający poza pamięcią wprowadzonych programów wirowania wymaga zachowania pamięci własnej urządzenia, tzn. historii wirowań po zaniku napięcia. 5. Zamawiający wymaga aby urządzenie było wyposażone w opancerzoną komorę roboczą odporną na korozję. Czy Zamawiający zaakceptuje wirówkę wyposażoną w komorę wirowania wykonaną z wytrzymałej stali kwasoodpornej odpornej na korozję? Odpowiedź: Tak. Zamawiający akceptuje 6. Zamawiający wymaga aby urządzenie było wyposażone w osłonięty rotor o RCF > 7100 x g. Czy Zamawiający zaakceptuje wirówkę wyposażoną w rotor o parametrze RCF ≤ 6498 bez dodatkowej osłony? Z naszej wiedzy wynika że osłonięcie rotora nie wpływa na jakość procesu wirowania krwi i jej składników oraz przy produkcji składników krwi nie stosuje się ustawień programów wirowania z parametrem RCF większym niż 6400. Odpowiedź: Zamawiający nie akceptuje braku osłony, natomiast akceptujemy rotor o parametrze RCF≤ 6498 7. Zamawiający wymaga aby wkłady do pojemników z krwią posiadały wydzielone przegrody na elementy do tarowania. Czy Zamawiający zaakceptuje wkłady nie posiadające wydzielonych przegród, gdzie gumowe elementy tarujące umieszcza się bezpośrednio w tychże wkładach? Z punktu widzenia obsługi urządzenia takie rozwiązanie można traktować jako co najmniej równorzędne. Odpowiedź: Zamawiający nie akceptuje. 8. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie urządzenia umożliwiało śledzenie i archiwizowanie przebiegu procesu wirowania w formie liczbowej i graficznej. Czy Zamawiający zaakceptuje oprogramowanie wirówki umożliwiające śledzenie przebiegu procesu wirowania w formie liczbowej i graficznej oraz umożliwiające archiwizację przebiegu procesu wirowania w formie liczbowej? Z punktu widzenia użytkowego oraz współpracy z wykorzystywanym przez Zamawiającego systemem komputerowym Bank Krwi, wystarczającym powinno być archiwizowanie danych w formie liczbowej ponieważ jedynie takie dane podlegają procesowi walidacji. Odpowiedź: Zamawiający akceptuje. 9. Zamawiający wymaga aby serwis urządzenia dokonał uruchomienia wirówki i zapewnił współpracę z używanym przez Zamawiającego systemem zbierania danych typu HERAnet. Czy Zamawiający uzna za system zbierania danych typu HERAnet użytkowany obecnie przez Zamawiającego system zbierania danych Hettinfo, przy założeniu że obecnie posiadana przez Zamawiającego wirówka współpracująca z systemem Hettinfo zostanie podłączona do zaktualizowanego systemu Hettinfo wraz z nowymi wirówkami? Odpowiedź: Nie. Współpraca z jednym rodzajem oprogramowania do zbierania danych (w naszym przypadku HeraNet zbiera dane z dwóch urządzeń) wpływa na wygodę użytkowania- pojedyncze raportowanie. Dotyczy projektu umowy 1. Zamawiający w § 4 wymaga: d) reakcję autoryzowanego przedstawiciela terenowego serwisu w ciągu 3 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia awarii, przez co należy rozumieć usunięcie awarii, f) w przypadkach wymagających przyjazdu specjalisty z bazy serwisu – wizytę serwisanta w czasie 24 godz. od pisemnego zgłoszenia awarii (fax), Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę treści zapisów na następujące: d) reakcję autoryzowanego przedstawiciela serwisu w ciągu 3 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia awarii, przez co należy rozumieć kontakt telefoniczny i/lub poprzez aplikację do zdalnego dostępu celem diagnozy uszkodzenia i ewentualnej naprawy systemu f) w przypadkach wymagających przyjazdu autoryzowanego przedstawiciela serwisu – wizytę serwisanta w czasie 24 godz. (uwzględniając dni robocze) od pisemnego zgłoszenia awarii (fax), Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę treści zapisu 10. Czy Zamawiający zgodzi się jako wykazanie doświadczenia przez Wykonawcę, zsumowanie dwóch realizacji odpowiadających przedmiotowi zamówienia dających łącznie 300 000,00zł? Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ 11. Czy Zamawiający zgodzi się jako wykazanie doświadczenia przez Wykonawcę, realizację zamówienia o wartości 265 000,00zł brutto (ok. 12% różnicy od wymaganej kwoty w siwz)? Nadmienimy, że kwoty dla podobnych realizacji sprzętowych w poprzednich latach mogły być niższe od tegorocznych z powodów corocznych wzrostów cen urządzeń oraz inflacji. Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Olsztynie informuje, że udzielone odpowiedzi obowiązują stosownie do całej SIWZ i stanowa i jej załącznik. W wyniku udzielonych odpowiedzi Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Niniejsza odpowiedź zostanie doręczona Wykonawcom, którzy pobrali SIWZ oraz zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.rckikol.pl Dyrektor RCKiK Lek. Grażyna Kula Specjalista Transfuzjologii Klinicznej Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa 10-255 Olsztyn ul. Malborska 2 NA-26/5 Olsztyn 20.03.2018r. P- 5 Informacja z otwarcia ofert na podstawie art.86 ust.5 ustawy Pzp Dotyczy: zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wirówek do preparatyki składników krwi- 2 sztuki, przeprowadzenia kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej. Urządzenie z oprogramowaniem rejestrującym, archiwizującym i przesyłającym dane z procesu wirowania do programu Bank Krwi obsługiwanego przez RCKiK w Olsztynie. Urządzenia mają być fabrycznie nowe , nie starsze niż IV kwartał 2017. Data otwarcia ofert 20.03.2018r. Regionalne Centrum Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa 10-255 Olsztyn ul. Malborska 2, informuje że zgodnie z art.86 ust.5 ustawy Pzp przedstawia informacje: 1.Kwota, jaką zamierza Zamawiający przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 350 000,00 zł. brutto 2.Firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty Numer oferty Nazwa firmy cena 80% Okres gwarancji 20% 1 Kendrolab Sp.z.o.o.04-653 Warszawa ul. Ciesielska 18 brutto324 642,90 36 miesięcy 2 Alab Sp.z.o.o. 00-739 Warszawa ul. Stępińska 22/30 lok 222 brutto327 446,10 36 miesięcy 3.Warunki płatności: przelew na rachunek bankowy w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury. Specjalista ds. zamówień publicznych mgr Łucja Fydrych

 


Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa: Sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wirówek do preparatyki składników krwi- 2 sztuki, przeprowadzenia kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej. Urządzenie z oprogramowaniem rejestrującym, archiwizującym i przesyłającym dane z procesu wirowania do programu Bank Krwi obsługiwanego przez RCKiK w Olsztynie. Urządzenia mają być fabrycznie nowe rok produkcji 2017/2018.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, krajowy numer identyfikacyjny 29163500000, ul. ul. Malborska 2 , 10255 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 5260156, 5263060, e-mail l.fydrych@rckikol.pl, faks 895 265 755.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rckikol.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SP ZOZ

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.rckikol.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
RCKiK Olsztyn ul. Malborska 2

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wirówek do preparatyki składników krwi- 2 sztuki, przeprowadzenia kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej. Urządzenie z oprogramowaniem rejestrującym, archiwizującym i przesyłającym dane z procesu wirowania do programu Bank Krwi obsługiwanego przez RCKiK w Olsztynie. Urządzenia mają być fabrycznie nowe rok produkcji 2017/2018.
Numer referencyjny: NA-26/5 P-5
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wirówek do preparatyki składników krwi- 2 sztuki, przeprowadzenia kwalifikacji instalacyjnej i operacyjnej. Urządzenie z oprogramowaniem rejestrującym, archiwizującym i przesyłającym dane z procesu wirowania do programu Bank Krwi obsługiwanego przez RCKiK w Olsztynie. Urządzenia mają być fabrycznie nowe rok produkcji 2017/2018.

II.5) Główny kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 3 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże doświadczenie rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swym rodzajem i wartością Zamawiający uzna dostawę (wraz z montażem i uruchomieniem) wirówek wartości brutto, co najmniej 300 000,00 zł (słownie trzysta tysięcy złotych) w podmiocie leczniczym.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

 


III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
3.1 . kopię deklaracji zgodności wystawionej przez wytwórcę wyrobu, 3.2. kopię Certyfikatu CE jednostek notyfikowanych, które brały udział w procedurze oceny zgodności wyrobu- jeżeli dotyczy, 3.3oświadczenie o podleganiu / niepodleganiu obowiązkowi dokonania zgłoszenia/ powiadomienia danych o wyrobie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie art.58 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2017r., poz.211 z późn. zm.) oraz odpowiednio: a) w sytuacji, kiedy wyrób nie podlega powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie art.58 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2017r., poz.211 z późn. zm.) należy załączyć stosowne oświadczenie zawierające dodatkowo informacje, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski i spełnia wymagania Zamawiającego podpisane przez Wykonawcę, b) w sytuacji, kiedy wyrób podlega powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie art.58 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2017r., poz.211 z późn. zm.) – certyfikat rejestracji. 3.4 ulotki, informacje, karty charakterystyki, instrukcje użytkowania w języku polskim, Zamawiający zastrzega prawo do wezwania Wykonawcy w uzasadnionych przypadkach do okazania się dokumentami uwiarygodniającymi powyższe oświadczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie
cena 80,00
Okres gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:


Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:


Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:


Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:


Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:


Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

 

Informacje dodatkowe:


IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zawarto w projekcie umowy i SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

/pliki/files/wirowka.docx

 

 
  do góry strony
wersja do druku
Opublikował: Łucja Fydrych
Publikacja dnia: 13.03.2018, 10:07

Dokument oglądany razy: 1748
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Olsztynie